2010年7月8日 星期四

第5日-泻肚子了

第5日,156公里,人在Surat Thani。当我骑了差不多70公里后我开始腹泻,我想应该是昨晚夜市的食物不干净吧。我一面疯狂的寻找厕所,另一方面还要继续我的旅程。就在我抓狂的时候,有一位仁慈的大叔用卡车送我一半的路程,真是感激不尽。

今天留在siam thani酒店,我将在这里休息一天,以恢复我的身体。

9 則留言:

  1. Don't simply eat anything as you like ...be hygiene and choosy about the local food ....

    回覆刪除
  2. How are you doing today?Where are you now? Take care...

    回覆刪除
  3. If you face serious dehydration...please try to go to the nearest local hospital for treatment...and keep us advi through sms / email/ direct call..or contact the local "Giant" rep for assistance...

    回覆刪除
  4. 泰国有一种泻肚子的成药,很有效果的,你可以到泰国药店购买以备不时只需.

    回覆刪除
  5. 现在人很健康,没事,就要去曼谷了

    回覆刪除
  6. Por,

    If you need any medication advise please contact Dr Yee at:

    h/p 0124383363 or sms

    call tel ; 604-2619924

    email : "Thiam Sun Yee" ,

    Enjoy your journey and be smart...

    回覆刪除